اطلاعيه پذيرفته شدگان آزمون دكتري سال 1397 در دانشگاه صنعتي اصفهان
مورد |
تاریخ |
مکان |
مورد |
تاریخ |
مکان |
زمان مراجعه |
پذیرش حضوری |
97/6/11 |
اداره کل آموزش |
حتما لازم است جهت رويت ساعت پذيرش به گزارش 260 سيستم گلستان (گواهي پذيرش غيرحضوري) مراجعه نماييد. |
مشاوره درسی |
بلافاصله پس از پذيرش |
دانشکده محل تحصیل |
کلیه دانشجویان |
ثبت نام و اخذ درس |
97/6/17 الي 97/6/21 |
کلیه دانشجویان |
|
شروع كلاسها |
97/6/24 |
مدارک مورد نیاز جهت پذیرش حضوری:
- فرم های تعهد نامه چاپ شده پس از انجام پذیرش اینترنتی و فرم امضاء شده مشخصات دانشجو در پذيرش غيرحضوري
- 2 قطعه عکس پرسنلی 4 × 3 جدید
- اصل و یکسری کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو)
- اصل و کپی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (فرم معدل مخصوص دانشجویان فارغ التحصیل سال آخر)
- اصل و کپی مدرک نظام وظیفه (نامه ابطال معافیت تحصیلی مخصوص دانشجویان فارغ التحصیل سال آخر)
- نامه موافقت محل کار برای ادامه تحصیل مخصوص دانشجويان بورسيه
تذکر1: لازم است دانشجو در ابتدا با مراجعه به وبگاه http://golestan.iut.ac.ir، راهنمای پذیرش اینترنتی را مطالعه نموده و سپس با انجام مراحل پذیرش اینترنتی(اسكن و آپلود مدارك با كيفيت خوب مطابق راهنماي پذيرش)، پرداختهای اینترنتی شامل هزینه خدمات جانبی (کارت دانشجویی، تشکیل پرونده الکترونیکی و پرونده بهداشتی) و شهریه (دانشجویان شهریه دار) با استفاده از کارتهای شتاب به وسیله رمز دوم قبل از حضور در دانشگاه جهت کاهش زمان پذیرش، گرفتن پرینتهای مربوطه و در ساعت اعلام شده طبق گزارش 260 سيستم گلستان با دردست داشتن مدارك مورد نياز جهت پذيرش به اداره کل آموزش دانشگاه مراجعه نمايد.
تذكر2: اكيدا توصيه ميگردد جهت جلوگيري از بروز مشكلات آموزشي، پذيرش اينترنتي قبل از حضور در دانشگاه انجام گيرد.
تذکر3: از آنجا كه مداركي كه در هنگام پذيرش به اداره آموزش تحويل مي شود تا پايان تحصيلات عودت داده نمي شود، توصيه ميشود دانشجويان گرامي كپي و کپی برابر با اصل از مدارک تحصیلی تحویلی را تهيه و نزد خود نگه دارند.
تذکر4: دانشجویان عزیز جهت رویت کلیه اطلاعیه های مربوط به تسهیلات رفاهی( اسكان، تغذيه، وام كمك هزينه تحصيلي و غيره)
به آدرس:
http://studentaffairs.iut.ac.ir
و دانشجویان آموزش الکترونیکی جهت مشاهده اطلاعیه های تکمیلی مربوطه پس از انجام مراحل پذیرش و ثبت نام به آدرس:
و دانشجویان پردیس به آدرس:
مراجعه نمایند.
تذكر 5: دانشجویان گرامی لازم است جهت طرح پايش سلامت جسم در سايت http://salamat.iut.ac.ir ثبت نام نموده و با در دست داشتن کارت دانشجویی هوشمند به مركز بهداشت و درمان مراجعه و براي پايش سلامت روان از شنبه تا چهارشنبه ترم جاری (از ساعت 8 الی 12 و 13 الی 15) به محل مرکز مشاوره و خدمات روان شناختي دانشگاه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است تکمیل مدارک و مراجعه به مدیریت بهداشت و درمان و مركز مشاوره و خدمات روان شناختي جهت دریافت شناسنامه سلامت برای کلیه دانشجویان جدید الورود الزامی است.
پیوست | اندازه |
---|---|
e-iut-13970607.001.pdf | 209.8 کیلوبایت |